Știrile dimineții: Șefii de la Jurnal TV spun că proprietarii Skytower mint în legătură cu datoriile

Conducerea Jurnal Trust Media neagă cu vehemență informațiile lansate de administrația Skytower „privind pretinsele datorii pe care le-ar avea trustul de presă”, scrie jurnal.md. Conflictul a apărut după ce reprezentanții televiziunii au anunțat că au fost somați de către proprietarii Skytower să părăsească birourile în termen de 35 de zile, acuzând că în spatele deciziei ar sta presiuni politice. Ulterior, agentul economic a anunțat că adevăratul motiv ar fi faptul că Jurnal TV nu a achitat timp de mai multe luni plata pentru închirierea spațiilor.

Citește mai mult